Livesport je novým partnerem Superligy!

02.09.2020

Mužská nejvyšší florbalová soutěž se převléká do nového, od nynějška ponese název Livesport Superliga. Český florbal a technologická společnost Livesport spolu uzavřely pětileté partnerství. 

foto: Český florbal
foto: Český florbal

"Vzájemnou spolupráci jsme vyjednávali celkem dlouho, navíc do toho zasáhla koronavirová pandemie. O to jsem radši, že jsme se dohodli v této pro celý sport náročně době. Výjimečný je fakt, že hned první fázi spolupráce jsme uzavřeli na pět let. I finančním objemem jde o jednu z největších florbalových partnerských smluv. Livesport nás během smlouvy podpoří v řádech desítek miliónů korun," říká Filip Šuman, prezident Českého florbalu. Kromě názvu se mění i logo soutěže, které vychází ze základní identity Českého florbalu a současně respektuje i červenou barvu partnera. Díky propojení s identitou se však pro fanoušky nejedná o výraznější změnu.

Livesport je jedním z předních světových poskytovatelů sportovních informací. Česká technologická společnost se sídlem v Praze, která byla založena v roce 2006, vyvíjí weby a aplikace s rychlým zpravodajstvím nejen z florbalu, ale i z dalších 37 sportů.

Její živé výsledky, statistiky, tabulky a další informace ve více než třiceti světových jazycích vyhledává měsíčně zhruba 90 milionů unikátních uživatelů z celého světa. Některou z aplikací společnosti si do svých mobilních zařízení stáhlo přes 75 milionů sportovních fanoušků.

A teď spojuje své jméno s Českým florbalem, pro Livesport se jedná o vůbec první partnerství tohoto druhu ve své historii.

"Delší dobu jsme přemýšleli o marketingovém propojení s nějakým sportem v České republice. Hledali jsme moderní a mezinárodně úspěšný sport s profesionálním managementem. Takový, který má velkou fanouškovskou i hráčskou základnu, není zatížený komplikovanou minulostí nebo skandály. A český florbal naší představě přesně odpovídá," vysvětluje Jan Hortík, CMO společnosti Livesport.

Livesport se stává nejen generálním sponzorem mužské superligy, ale zároveň bude
Také hlavním partnerem reprezentace i celého českého florbalu. Jedním z hlavních prvků i pro fanoušky je přebírání všech video přenosů z Livesport Superligy a Extraligy žen do aplikace Livesport.cz, ale i celosvětová možnost práce s obsahem, která podpoří vzájemnou spolupráci.

"Všichni si pamatujeme plné tribuny při nedávném mistrovství světa pořádaném u nás, velkou pozornost vzbudila i povedená nová vizuální identita. Český florbal je zkrátka trendy značka a bude radost s ní spojit jak jméno naší firmy, tak naši produktovou loď, kterou je sportovní výsledkový servis Livesport.cz," dodává Hortík.

V následujících týdnech přineseme další podrobnosti k vzájemnému partnerství Livesport a Českého florbalu.

zdroj: Český florbal